UKK - Vastaukset Kysymyksiisi

Usein kysytyt kysymykset

Onko sinulla jokin kysymys etkä löydä siihen vastausta? Ota yhteyttä tukitiimiimme lähettämällä meille sähköpostia ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Miten voin lähettää lapseni vaatteita?
Me teemme sen sinulle hyvin helpoksi. Myy -sivulla verkkosivustollamme on kaikki tarvittavat ohjeet prosessin aloittamiseksi. Sinun tarvitsee vain jättää pakettisi Postiin tai yhteen monista keräyspisteistämme!
Mihin toimitatte?
Käytettyjen tuotteiden ostaminen on järkevää, kun otetaan huomioon paikallisuuden merkitys. Siksi me toimitamme tuotteita ainoastaan Suomen rajojen sisällä.
Onko lähetettävillä tuotteilla enimmäismäärä?
Niin kauan kuin tuotteet täyttävät laatuvaatimuksemme, voit lähettää niitä haluamasi määrän, oli se sitten suuri tai pieni.
Milloin saan maksun?
Kun olemme tarkastaneet lähettämäsi vaatteet, maksu suoritetaan valitsemasi maksutavan mukaisesti 10-työpäivän sisällä.
Hyväksyttekö palautuksia?
Sinulla on 14-päivän palautusoikeus paketin vastaanottamisesta. Tuotteet on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan ja niiden on oltava käyttämättömiä.
Miten voin seurata tilaustani?
Toimituksen jälkeen saat sähköpostiviestin, jossa on seurantakoodi. Sen avulla voit seurata pakettisi etenemistä Postin verkkosivustolla.