Usein kysytyt kysymykset
Onko sinulla jokin kysymys etkä löydä siihen vastausta? Ota yhteyttä tukitiimiimme lähettämällä meille sähköpostia ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
- Miten voin lähettää lapseni vaatteita?
- Me teemme sen sinulle hyvin helpoksi. Myy -sivulla verkkosivustollamme on kaikki tarvittavat ohjeet prosessin aloittamiseksi. Sinun tarvitsee vain jättää pakettisi Postiin tai yhteen monista keräyspisteistämme!
- Mihin toimitatte?
- Käytettyjen tuotteiden ostaminen on järkevää, kun otetaan huomioon paikallisuuden merkitys. Siksi me toimitamme tuotteita ainoastaan Suomen rajojen sisällä.
- Onko lähetettävillä tuotteilla enimmäismäärä?
- Niin kauan kuin tuotteet täyttävät laatuvaatimuksemme, voit lähettää niitä haluamasi määrän, oli se sitten suuri tai pieni.
- Milloin saan maksun?
- Kun olemme tarkastaneet lähettämäsi vaatteet, maksu suoritetaan valitsemasi maksutavan mukaisesti 10-työpäivän sisällä.
- Hyväksyttekö palautuksia?
- Sinulla on 14-päivän palautusoikeus paketin vastaanottamisesta. Tuotteet on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan ja niiden on oltava käyttämättömiä.
- Miten voin seurata tilaustani?
- Toimituksen jälkeen saat sähköpostiviestin, jossa on seurantakoodi. Sen avulla voit seurata pakettisi etenemistä Postin verkkosivustolla.