Myyntipyynnöt - Usein kysytyt kysymykset
Onko sinulla jokin kysymys etkä löydä siihen vastausta? Ota yhteyttä tukitiimiimme lähettämällä meille sähköpostia ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
- Montako päivää kuluu, että saan tarjouksen vaatteistani?
- Saat tarjouksen keskimäärin 1 - 2 työpäivän kuluessa vaatteiden vastaanottamisesta.
- Asun toimipisteenne lähelle ja haluaisin tuoda vaatteet lähettämisen sijasta, miten toimin?
- Vaatteet on mahdollista tuoda toimipisteellemme. Jotta vaatteet voi tuoda toimipisteellemme, tule myyntipyyntö olla luotuna. Sen jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi päivämäärän vaatteiden tuomista varten.
- Voinko tuoda vaatteet toimipisteellenne ja saada tarjouksen paikan päällä?
- Vaatteet voi tuoda toimipisteellemme sovitusti. Otathan ensin yhteyttä asiakaspalveluumme päivämäärän sopimiseksi. Emme kuitenkaan voi antaa tarjousta paikan päällä, vaan meidän täytyy erikseen katsoa vaatteet läpi. Tähän menee yleensä noin 1 - 2 työpäivää vaatteiden vastaanottamisesta. Toimitilamme eivät ole tarkoitettu asiakkaille emmekä voi käsitellä vaatteita suoraan paikan päällä.
- Hylkään tarjouksen ja haluan vaatteiden palautuvan minulle, miten toimin?
- Vaatteiden lähettämisestä takaisin sinulle veloitamme käsittely- ja lähetyskulut. Käsittelykulut ovat 6,90€. Postin lähetyskulut koostuvat kahdesta osasta: kiinteästä 5 €:sta ja muuttuvasta summasta paketin painon tai tilavuuden mukaan. Posti valitsee suuremman määrän joko painon (0,20kg) tai tilavuuden (pituus x leveys x syvyys x 250m2) väliltä. Maksu on maksettava ennen kuin voimme käsitellä ja palauttaa vaatteesi.
- En ole tyytyväinen tarjoukseen, mutta haluaisin vielä neuvotella hinnasta, miten toimin?
- Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostin tai chatin kautta. Pyrimme aina löytämään sopivan tarjouksen juuri sinulle, joten älä epäröi ottaa yhteyttä.