Lastenvaatteiden ostopalvelu UKK - Kysymykset lastenvaatteiden ostopalve...

Myyntipyynnöt - Usein kysytyt kysymykset

Onko sinulla jokin kysymys etkä löydä siihen vastausta? Ota yhteyttä tukitiimiimme lähettämällä meille sähköpostia ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Montako päivää kuluu, että saan tarjouksen vaatteistani?
Saat tarjouksen keskimäärin 1 - 2 työpäivän kuluessa vaatteiden vastaanottamisesta.
Asun toimipisteenne lähelle ja haluaisin tuoda vaatteet lähettämisen sijasta, miten toimin?
Vaatteet on mahdollista tuoda toimipisteellemme. Jotta vaatteet voi tuoda toimipisteellemme, tule myyntipyyntö olla luotuna. Sen jälkeen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi päivämäärän vaatteiden tuomista varten.
Voinko tuoda vaatteet toimipisteellenne ja saada tarjouksen paikan päällä?
Vaatteet voi tuoda toimipisteellemme sovitusti. Otathan ensin yhteyttä asiakaspalveluumme päivämäärän sopimiseksi. Emme kuitenkaan voi antaa tarjousta paikan päällä, vaan meidän täytyy erikseen katsoa vaatteet läpi. Tähän menee yleensä noin 1 - 2 työpäivää vaatteiden vastaanottamisesta. Toimitilamme eivät ole tarkoitettu asiakkaille emmekä voi käsitellä vaatteita suoraan paikan päällä.
Hylkään tarjouksen ja haluan vaatteiden palautuvan minulle, miten toimin?
Vaatteiden lähettämisestä takaisin sinulle veloitamme käsittely- ja lähetyskulut. Käsittelykulut ovat 6,90€. Postin lähetyskulut koostuvat kahdesta osasta: kiinteästä 5 €:sta ja muuttuvasta summasta paketin painon tai tilavuuden mukaan. Posti valitsee suuremman määrän joko painon (0,20kg) tai tilavuuden (pituus x leveys x syvyys x 250m2) väliltä. Maksu on maksettava ennen kuin voimme käsitellä ja palauttaa vaatteesi.
En ole tyytyväinen tarjoukseen, mutta haluaisin vielä neuvotella hinnasta, miten toimin?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostin tai chatin kautta. Pyrimme aina löytämään sopivan tarjouksen juuri sinulle, joten älä epäröi ottaa yhteyttä.